Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC:

Mobotix Vogelhaus-Webcam... 15 Dec 2012 15:53 #167721

  • Siber Edy
  • Siber Edy's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1795
  • Thank you received: 7
....es gibt nichts was es nicht gibt...;-)8):O

http://www.webticino.ch/vogelhaus/gallery/gallery.php?year=2012&month=12&day=15&img=img/webcam/current.jpg

na dann
salve und Vögel bitte "smile"...:totlachen:

Ed

Please Log in to join the conversation.

...never ever give up!

Wetterstation
www.kaikowetter.ch/mc/meteoplug_seegrabenX.html

Mobotix Vogelhaus-Webcam... 15 Dec 2012 16:42 #167722

  • shrek
  • shrek's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Posts: 3327
  • Thank you received: 3
Volltreffer Edy!

DIE Kamera für Jachen...:p
Mal abwarten vielleicht mit Kerzenlicht und Chillout longue Bar Musik? :totlachen:

Great!:o
shrek

Please Log in to join the conversation.

Mobotix Vogelhaus-Webcam... 15 Dec 2012 17:56 #167723

  • jachen
  • jachen's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Posts: 424
  • Thank you received: 5
Super Shots!

Wie habt ihr die Kohlmeise denn getauft?
Parus Moboticus?

jachen

PS: ist das ein OEM Gerät?

Please Log in to join the conversation.

Mobotix Vogelhaus-Webcam... 16 Dec 2012 23:59 #167731

  • Siber Edy
  • Siber Edy's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1795
  • Thank you received: 7

Super Shots!

Wie habt ihr die Kohlmeise denn getauft?
Parus Moboticus?

jachen


...wohl Parus Moboticus Ticinus...!

;-)

und die sind gleich gefrässig wie meine Parus Turicensis...!!!:motzen:

salve
Ed

Please Log in to join the conversation.

...never ever give up!

Wetterstation
www.kaikowetter.ch/mc/meteoplug_seegrabenX.html
  • Page:
  • 1
Moderators: Tobias FerrariMarkus Brotschi
Time to create page: 0.118 seconds
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com